mame3zok雑記

i'm just a drummer. i'm just a rider. i love dogs. i love the greatest japanese rock band SPITZ!

あめ

きょうはどきんでした。どようびなのにしごとです。きのうほどしんどくありませんでした。それぐらいきのうのほうがしんどかったからです。しごとのかえりにいつものすたじおでどらむをれんしゅうしました。あいかわらずなっとくがいきません。へただなあ、とおもいました。いえにかえってばんごはんをたべたらねむくなりました。べっどにせいざしてうつぶせてねていました。あしがしびれてめがさめました。そのあと、ねっとをうろうろしてたらひづけがかわってしまいました。いまからおふろにはいってねます。
rainy
i was on duty today although it was saturday. it was not so hard for me, 'cause the work the day before was too big. after work i practiced drumming at the same ol' studio. I kinda felt my drumming was not so good, though it was the same as usual. i went home, ate supper and soon after that i fell asleep on my bed, with my face down and my legs folded under me. my whacking paralyzed feet woke me up. after that i wandered about on the net and found the date changed. i'm goin' to take a shower and go to bed.